5 Mart 2012 Pazartesi

mezarlık güncesi 2


3 mart 2012
Pencerenin dışında artan beyazlık,soğuk/İçeride apansız yalnızlık,kitaplarım...Kitap okumak insanı ne çok yalnızlaştırıyor/korkunç.Dostlarım sessiz,yakınımda kendi iç huzurlarını yansıtıyor.Günlerdir sınırlı bir uyku yaşamımı altüst ediyor.Odaklanmakta,eşitlenmekte,mantıksız sorulara mantıkla cevap vermekte zorlanıyorum/yaşıyorum.Ellerimse artık tamamen bana ait değil,biraz başkalarına düştüler/elimi tutmaya çalışan yabani insanlar düşüyor karanlık basınca zihnime/hoşnutum.
Geçtikleri yerlerde ıslaklık bırakan hayvanlar gibi insanlar/gündelik değerlerde duygusal ruhlarını satıyorlar/bedenleri acımasız kendi hırslarının,kendi bireyselliklerinin tuzağında anlık tecavüzlerde...Ben ve şeytani kızım geceleri başbaşa/küfürleşiyoruz,dünyayı küferlerimizle  temizliyoruz.O daha on yaşında,on yıldır benimle,bildiğim bütün kötülükleri ona öğrettim artık tertemizim/oysa bir yumru gibi topladı günahlarımı/mutlu...
Gece üç saat tek kelime etmediğim insanlarımla içmeye gittik/lanet okuyarak.Birbirimizi taciz ettik/devam ediyoruz.Zevklerimiz ortak,yaşamlarımız belli yerlerde her zaman kesişiyor.Mutsuz değiliz.
Nick Cave beynimin uç beyliklerini işgal etti.Aşk siktirip gitti.”Ve eşek meleği gördü.”
Bugün de ruhumu küçük zevkler uğruna kimseye satmadım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder