29 Şubat 2012 Çarşamba

mezarlık düşleri 1


YEDİVEREN HÜZÜNLER
            Yediveren hüzünler açmış geceyarısı       
Dudaklarım ölüm kırmızısı
Dudaklarım bir balığın pullu sırtı
Perdelerle kapatıyor odalar aşkın tutkal yapısını
Ödünç veriyorum sana kendimi/Kullanıp atasın diye
Kendimi giyip aşkını soyunuyorum
Kullanıyorum zamanda aşkın artıklarını
İç huzursuzluğunu yaşıyorum ergenlikte çökkün bir insanın
Ne zaman bir kalp aralansa gözlerin/hüsran aranıyor
Döküntüler aşk sarısı gözyaşları
Hüznün sonbaharında demirli ayrılık ve aldatma
Ölü bir ruhla sevişiyorum denizaşırı ülkelerde
Yaşananlar canlı yayın/Kızgın,kırgın bedenlerde
Melankolik bir sevişmede kahkahalar/Tüm hücrelerinde
Bağlanıyorum kızgın gülümsemelerine/Ayrılık vakti
Bağlanmak suya tutulmak/Nafile
Korkusuzluk korkum oluyor geceyarıları/yalnız
Alınyazımda kara leke/Sevgili

Yediveren hüzünler açıyor sensizliğin sonbaharında
Gülümsemelerin acıklı sesleri/Kulaklarımda
Alınyazımda hiçliğin adı/sevgili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder